کاتالوگ الکترونیکی

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم مدل C-Prime

Created by: Super User

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند به بازسازی کلاژن های پوست کمک کند، در نتیجه میزان کلاژن مورد نیاز پوست تامین می شود و روند چروک شدن پوست هم کند خواهد شد. بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از چروک و افتادگی پوست استفاده از محصولاتی است که ویتامین C دارند.

ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پوست پریم، محصولی جدید و چند منظوره با بافت ابریشمی است که حاوی ویتامین C، عصاره طبیعی آلوی کاکادو (مهم ترین منبع ویتامین C در طبیعت) به همراه اسیدهای چرب ضروری، پپتیدها، آنتی اکسیدان های قوی و فیتو استروژن هاست که این ترکیبات به خصوص ویتامین C کلاژن سازی را افزایش می دهد، در نتیجه این عمل، فرآیند پیری پوست مهار شده و پوست جوان تر و شاداب تر می شود. ویتامین C علاوه بر جوانسازی پوست، خاصیت روشن کنندگی هم دارد. این محصول بلافاصله بعد از استفاده پوست های خسته و کدر را درخشان و شفاف می کند و پوستی سالم و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.
ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پوست پریم مدل C-Prime برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می کنید پوستتان دچار چین و چروک شده و دیگر آن شفافیت و شادابی قبلی خود را ندارد، ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پوست پریم مدل C-Prime برایتان یک انتخاب مناسب است. این محصول حاوی ویتامین C است که کلاژن سازی را زیاد می کند در نتیجه چروک های پوستی به مرور زمان ازبین می روند و همچنین خاصیت روشن کنندگی هم دارد که باعث شفاف و روشن تر شدن پوست می شود. این ژل کرم برای افرادی که پوست خشک و یا آتوپیک دارند یک انتخاب مناسب می باشد.

ما را دنبال کنید

lpgptalar3

 

best instagram logo download here 15

 

 

 

ورود پرسنل

worker

تماس با ما

  • گرگان خیابان ولیعصر عدالت 22
  • ٠١٧٣٢٣٢٩٧٤0-45
  •  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • alarm clock  09:00صبح الی 21:00بعدظهر