کاتالوگ الکترونیکی

شفاف کننده و جمع کننده منافز

Created by: Super User

این اسپری پوست رو خیلی شفاف و شاداب میکنه و طبق گفته شرکت التیام بخشه هست که من هم به مقداری این موضوع رو دیدم ، خاصیتش بعدیش اینه که جمع کننده منافذ هست و وقتی روی پوست اسپری میکنین کاملا متوجه این خاصیتش میشین (من به عنوان یه محصول خوب برای پیشگیری از باز شدن منافذ ازش استفاده میکنم نه درمان منافذ. اگه کسی هست که منافذ داره و این اسپری درمانش کرده حتما در قسمت دیدگاه ها بنویسه) چون برای من تاثیر درمانی نداشته فقط برای پیشگیری ازش استفاده میکنم.

از دیگر ویژگی های مثبت این محلول این بود که باعث خنک شدن پوست میشه و خاصیت ضدچروک هم داره ، میتونین به عنوان تونر هم ازش استفاده بکنین ، سَرِ اسپریش خیلی خوبه و زمانی که اسپری میکنین محلولش بصورت ذرات خیلی ریز بیرون میاد.

روش مصرف : قبل از مصرف باید خوب تکونش بدین و چشماتون رو هم ببندین که توی چشمتون نره چون باعث سوزش چشم میشه. و سپس روی پوست کاملا تمیز توی روتین پوستیتون به عنوان تونر و یا مرحله آخر روتینتون روی صورتتون اسپری کنید، بعد میکاپ هم میشه ازش استفاده کرد. اما به نظر من فیکس کننده نیست (موندگاری میکاپ رو بالا نمیبره و فقط پوست رو نرمتر و یکدست تر میکنه و باعث میشه آرایش بهتر روی پوست بخوابه)

ما را دنبال کنید

lpgptalar3

 

best instagram logo download here 15

 

 

 

ورود پرسنل

worker

تماس با ما

  • گرگان خیابان ولیعصر عدالت 22
  • ٠١٧٣٢٣٢٩٧٤0-45
  •  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • alarm clock  09:00صبح الی 21:00بعدظهر