کاتالوگ الکترونیکی

شامپو الوشن دوکری

Created by: Super User

مشخصه ها :
- مناسب جهت ادامه درمان یا همراه شامپوهای درمانی ضد شوره - مناسب پوست سر ضعیف شده - تسکین بخش ، ضد خارش و آبرسان - ایجاد کننده احساس مطبوع و خوشایند در پوست سر - حاوی زینک گلوکونات ( تسکین بخش ) ، گلایکوکول ( تسکین بخش و ضد خارش ) ، . ویتامین B5 ( آبرسان و مرطوب کننده )
- بازیابی نرمی و درخشندگی از دست رفته
موارد مصرف :
شامپو مخصوص موهای آسیب دیده و حساس
روش مصرف :
موها را مرطوب کرده و به شامپو آغشته کنید، پوست سر و موها را ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید. 
از این شامپو به صورت روزانه می توانید استفاده کنید .
توضیحات :
شوره سر یا سبوره با پوسته‌ریزی پوست سر مشخص می‌شود که همراه با خارش و گاهی اوقات همراه با قرمزی ودلمه می‌باشد.پوسته‌های سفید رنگ در لابلای موها که گاهی روی شانه‌ها ریخته و از نظر زیبائی و اجتماعی ناخوشایند است. شوره سر نوع خفیف درماتیت سبوروئیک می‌باشد. درماتیت سبوروئیک یا درماتیت‌ شوره‌ای‌ به ضایعات قرمز و پوسته‌دار پوست که با تولید سبوره (پوسته‌های‌ چرب‌ یا خشک‌ سفید رنگ)‌ و خارش همراه است، گفته می‌شود. این‌ بیماری‌ مسری‌ نیست‌.
-پوست سر بطور طبیعی در اثر لایه لایه شدن طبقه شاخی آن لایه‌های شاخی قدیمی را ازدست داده و لایه‌های جدید جایگزین می‌گردند. درحالت عادی این سلولها ظرف 30 – 20 روز مراحل رشد خود را طی‌کرده و از سطح پوست به صورت سلولهای مرده به بیرون ریخته می‌شوند. درصورتیکه این روندبه شکل غیرعادی تسریع گردد، تعداد سلولهای مرده افزایش یافته و همراه باچربی و ترشحات دیگر پوست تشکیل «شوره سر» را می‌دهند. شوره سر به حدی شایع است که برخی متخصصان آن را امری طبیعی می‌دانند.پس شوره سر در اثر جدا شدن سلول‌های خارجی پوست سر به وجود می‌آید و باید نسبت به درمان عارضه شوره سر اقدام کرد

ما را دنبال کنید

lpgptalar3

 

best instagram logo download here 15

 

 

 

ورود پرسنل

worker

تماس با ما

  • گرگان خیابان ولیعصر عدالت 22
  • ٠١٧٣٢٣٢٩٧٤0-45
  •  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • alarm clock  09:00صبح الی 21:00بعدظهر